Ogrtmn1234 Su yuttugu icin kuveze girdi bebegim 37+5 de dogum yaptim. Daha once boyle bir durumla karsilasan var mi kac gunde toparladilar kac gunde kuvezden cikti tedavi sureci nasildi.
Melike Ogrtmn1234 Çok Geçmiş olsun sağlıkla eve dönsün inşallah 🤲🏻 37+2 de doğum yaptım ama hiçbir sıkıntı olmamıştı 🤷🏻♀️
Ogrtmn1234 Rbadrn_solmz kilosu degil sorun kilosunu tam soylemediler kilosu iyiydi dograken su yutmus
nurhayatogul Ogrtmn1234 instgramdan takip ettiğim bir kadın var o geçen hafta doğum yaptı bebeği su yuttuğu için küveze alındı ama 5 gün sonra çıltı şükür
nurhayatogul Ogrtmn1234 esraniltuncer hesabı bakın isterseniz içinizi ferah tutun tez zamanda kucağınızda olsun inşallah