Ben en son 8 haftalikken kalp atışını duymaya gitmiştim. 16 haftalikken de cinsiyeti belli oldu. Burada paylaşım yapmıştım cinsiyet partisi ile ilgili sonra içimde kalmasın bebeğime de nasıl öğrendiğimize dair anı kalır diye yapmak istedim çok kişiye girmedim zaten toplam 6 kişi var. Cinsiyeti Çarşamba öğrendim öncesinde 2,3 gün 39 derece ateşim çıktı kanda ve idrarda enfeksiyon varmış. Genelde ben birseylere heves ettiğimde o anı beklediğimden oncesinde kesin hastalaniyorum azdır öyle hastalanmadigim tesaduf belki de 🤣🤣 neyse şükür ki zor da olsa ateşi düşürmeyi başardık. Cinsiyet öğreneceğim gün hastaydım yani bir gün öncesi ateşler içindeydim giderken düştü şükür baktılar orada tanıdık yengem vardı hemşire o söyleme dedi ben söyleme supriz yapcam dedim oradaki doktora ama söyledi pat diye azıcık üzüldüm yani kendi doktorum zaten benim başından beri yok uzman ultrosnla bakiliyordu artık doktor tercih etmek istiyorum yengem olunca acilden ultrosna gönderiyordu ama olmuyor doktoru olmalı yanı… 🤣🤣 neyse o kadar malzeme aldım çağırdım diye yarın yapicam eşime supriz olicak kaç gündür söyle diyor ama söylemiyorum. Böyle bari heyecanı olmuş olur.
Cinsiyetimiz ERKEK 🤗 Oğlumuz oluyor. Ben başından beri dini isim düşünüyorum ama genede başka anlamı güzel olanları da bakıyorum. Dini isim veya anlamı güzel olan erkek isimleri yazabilir misiniz fikir olsun.
Bu arada Rabbım isteyen herkese hayırlı bir şekilde nasip etsin insAllahhh 🥰