Merhaba arkadaşlar bisey danisacaktm sabahtan beri halsizlik ve baş ağrım var baş ağrım anca yeni yeni geçti dsari çıktım biraz yürüyeyim diye ama çok halsizlik olduğumu farkettim vücudumu taşıyamıyorum kollarım kalkmıyor. Acaba farketmeden korona falan mı geçiriyorum sizce ? Doktora mı gtsem ama şuan sadece halsizlik kaldı semptomlardan.