Xxz
Ah yaa aynı durumdayız😢Ben bişiler yiyorum ama midem şu an yazarken bile çok bulanıyor İnan😭ptesi kontrol var benim de ,10 gün önce 2680 gibi bişidi. Bakalım kilo almış mı? Bi de hadi seninki 2 yaşında gene bebek gibi , yaramazlıkları belki kaldırılır ama benim oğlanınkiler artık zarar veriyor😭vurmalar, kapılara, duvarlara , krizler anlatamam off zaten kendime ağırım. Bağırıyorum sonra da pişman oluyorum ama artık bebek geliyor diye mi ama kardeşim olacak diye mutlu mutlu anlatıyor aylardır.valla bilemedim canım ya halimiz ne olacak 😌senin bebiş kaç kg olmuş