Slhnm Kızlar nasıl gidiyor ? Bebiş hareketlerini hissettiniz mi ? Benim ilk bebisim 18+1 henüz hissedemedim.😔 Var mı hisseden nasıl birşey 🤭
Ysmn17 Slhnm 18+4 üm hissediyorum pıt pıt atıyor🐥🙏🤩 iç karnınız geniştir muhtemelen ben hamilelikten önce su bile içsem karnım şişerdi😀