Artık her hafta kontrole gidiyorum. İlk defa geçen hafta 37. Haftamda çatı muayenesi oldum. Açıklığım da varmış. Her gittiğimde çatı muayenesi yapılacak mı artık? Çatıdan sonra kan gelmişti. Doktorum normal dedi, zaten dediği sürede de geçti. Off ama yine öyle kan falan görmek istemiyorum 😕