Meryyyy35 33 haftalık hamileyim dünden beri acayip şekilde belim ağrıyor bacaklarıma vuruyor doktora gittim muane oldum şükür doğumla ilgili bir sorun deil dediler sadece parol serum taktılar etkisi geçti yine dayanamıyorum
sunset_momy Meryyyy35 çokmu ayakta kalıyorsunuz çok mu yoruyorsunuz kendinizi? Gündüzleri bile oturmak yerine sola uzanın belki hafifler düzelir
Esra33-34 Meryyyy35 canım bende 33 haftamdayım. Bu zamana kadar bel ağrısı cekmedım ıkı gundur tek taraflı bel agrısı sağ bacagıma vyrdu resmen basamadım topalladım ıkı gun sürdü sonra normale döndüm bugün daha iyiyim
Meryyyy35 sunset_momy dün çok yordum kendimi Menemenli ve domates salçası falan yaptık ee bide 3 çocuğum daha var ama hiç biyle bir ağrı yaşamadım daha önce ağrıdan istifra ediyorum arada o kadar şiddetli
Meryyyy35 Esra33-34 ay inşallah benimde yarına biseyim kalmaz bu saat oldu belim geçti bacaklarımin ağrısından uyuyamiyorum
MyLittleMiraclee Benim belimde hamileliğimi öğrendiğimden bu yana ağrır aras şimdi 8. Haftalığız yine başladı sızlamalar. Benimki daha çok erken başladı🥲
Meryyyy35 MyLittleMiraclee erken dönemde başlamis siznde ağrılarınız geçmiş olsun inşaallah sağlıkla kucağımıza Aliriz bebeklerimizi