Gokce_gk_cn99 belimin arkasından kasıklarıma doğru iğne batması gibi sancı oluyordu sabahtan akşam 4 e kadar falan devam etti ara ara artık sonunda dayanamadık acile gittik birsey çıkmadı, doktorum gaz sancısı da aynı şekilde oluyor dedi gerçekten de o gün gazım vardı çok, ayırt edemiyor insan ama kasıklarımdaki sancı hep vardı belimden ara sıra giriyordu sancı öyle