asyagibi Emresra61 kitle gibi bişey de oldu göğsünüzde kahverengiye yakın yada altında orta kısmında ?
Emresra61 asyagibi yok cok sukur kıtle gıbı bısey yok sadece goguslerım cok buyudu ve sızlıyor süt ınıyormus gıbı
asyagibi Arife2736 merhaba göğsünüz de kitle gibi bişey oldu mu kahverengiye yakın yerde altında yada çevresinde sızlıyor mu
Utkulu1 Emresra61 ilkinde doğuma kadar goguslerimde bi değişiklik olmadı. 2.ye hamileyim hassaslasti büyüdüler. Bende anlamadım 🤦♀️
Emresra61 Utkulu1 süt kanalları açık oluyor ıkıncı hamılelıkte dıyorlar ondan dolayı da olanılıuor mus
Emresra61 Arife2736 bende de aynı dert var oglum memeyı zor bırakmıştı zaten cok sevıyo memısom memısom dıyo öpüp oynamak ıstıyo o dokundukça canım yanıyo laftan da anlamıyo 😄