19 haftalık gebeyim bir haftadır suyum gidiyor. Doktora gittik dr suyun değil bence dedi bende ısrarla benim suyum olduğunu söyleyince test yapıldı pozitif çıktı testim yani bebeğin suyu geliyormuş başına böyle bir şey gelen var mı kızlar çok korkuyorum. Şu anda hemogram ve crp testi yapılıyor sürekli bi düşüyor bi çok yükseliyor. Psikolojikmen çökük durumdayım yani…