Kbranrkya 33+3 deyiz ve acayip hareketli bir oğlum olacak sanırım karnımdan çıkacak diye bazen korkuyorum nst de bile hareketli bı çocuk diyorlar doğunca da bu kadar hareketli olup uykusuz kalır miyiz dersiniz 😄😂
Bayancorek Kbranrkya Bende onu merak ediyorum en çok valla. Doğunca da bu denli hareketli ve fıldır fıldır mı olacak acaba. Çevremdekiler karnında nasılsa çıkınca da öyle olur diyor kulak tıkıyorum. Bazıları da benimki ters tepti çok uslu diyor. Yaşayıp göreceğiz artık. 🌸🙈
Semra41 Kbranrkya bende 33+4 üm benım kızda aynı sağ tarafta çoğunlukla ama ınalmaz hareketlı nst ye her gırdıgımde bozuyor tekmesiyle poposuyla bile iş beceriyor😁😁
Maviii bi büyük bana olsun olsun doğumdan sonra tam tersi oluyor demişti .. benimki de öyle inşallah doğumdan sonra sakin olur