Morebebek YagizAsyaMom Allahım sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin. Eşim diyor evde ultrason cihazı olsada sürekli izlesek. Yarın kontrolum var eşim benden heyecanlı. Bugünden heyecanlanmaya başladım. Yarın ne yaparım bilmiyorum.
Morebebek YagizAsyaMom inşallah 16 yı dolduruyorum fazla kalmadı hissetmeme 🤗🤗 1 ay sonra inşallah 🙏 🙏
Necla06 Morebebek hayırlısıyla gelir o haftalarında canım her haftanın tadı bambaşka kötüyü hiç düşünme hep iyiyi düşün dualar edelim hepimiz birbirimize 🙏
Morebebek Necla06 ben tüm hamile anneler, anne olmak isteyen ve anne olmuşlar için dua ediyorum. Allahım kucağımızı boş bırakmasın evlatlarımızı bize bağışlasın. Anne olmak isteyenlere bu duyguları tattırsın inşallah.
Fatostrk Ben daha 4 hafatligim dün gittim kese gorunmedi bende ister istemez üzüldüm ben daha çok yeniyim ve ilk hamileligim herseyde stres yapıyorum mide bulantısı falan hiç bişey yok bende onu bile takıntı haline getirdim o derece
Hacerr Fatostrk daha çok yeni canım belirtiler 7 ve 8. Haftalarda başlıyor genellikle stres yapma belirti olmaması daha iyi 🙃
Morebebek Fatostrk daha çok erken bende gittiğim de göremediler keseyi 2 hafta sonrw gittiğimde kalp atışını duyduk ve keseyi gördük. Daha çok erken bekle biraz daha gönlünü ferah tut. Allah bebğini kucağına almayı nasip etsin inşallah...
Morebebek Fatostrk benim belirtilerim 8.haftada başladı 9.haftada yoğunlaştı. Yeni yeni geçti bulantılarım. Herkeste belirti olmayabiliyor. Adet düzensizliği olan bir arkadaşım 3 ay sonra öğrendi hamile olduğunu hiç belirti olmadı onda.
Morebebek YagizAsyaMom amin inşallah canım bende muayne sonrası enerji doluyorum tüm gün ağzım kulaklarıma varıyor. Allah isteyen herkese tattırsın anneliği inş.
Yakamoz-1990 Morebebek hamile olduğunu öğrenip 5 ay sonra doğuruyorsun düşünsene ne kolay kısa geçmiş gibi gelir 🙈😄 çok iyi yaa
Nefesliva Morebebek 19 cu hftadan sonra hafif hafif başlıyorsun 21 den sonra dışardan dokununca hissettim ilk zamanlar kalp atışı damar atışı gibi oluyor
Gamze58 Morebebek aynı ben kontrol günü gelene kadar hep suratsızım korkudan elimde değil ne zaman bebeğimi görüyorum ultrasyonda ağzım kulaklarımda bi ara eşim eve ultrasyon cihazı alıcam yüzün anca onu görünce gülüyo diyodu ama sanırım doğuma kadar böyle gidicek çünkü elimde değil 😞