Asellina3333 Sancılarım var 2 gündür hastaneye geldim nst bağladım Sancılarım çıktı Altan muyane eti yumuşaklık var bebek ters ayakları disarda dr aradı hemşire serum takın eve gönderdin dedi sizce dr destirmelimiyim 32 +2 aftalıgım
1erkekkannesiiii Asellina3333 ya bebeğin kanala başından girmesi lazım ayakları dışarı çıktıysa nasıl eve gönderdiler ben anlamadım. Ben olsam başka doktora giderdim korkardım yani ama belki de vardır bir bildiği açıklık kaç cm dediler
Pcoslubiranne Asellina3333 aciklik yoksa durmanizin manasi yok ki zaten.Sanci icin ilac vermesi gerekirdi ama. Haftaniz cok erken cunku.Ve ciger gelistirici vurulmaniz lazimdi.Bence baska doktora da gidin.
Mlkysf Asellina3333 Daha cok erken dogumu geciktirmek için biseyler yapılabilir riske atmayın başka dr görünün
Miniklerin_annesi67 Asellina3333 ya daha çok küçükmüş haftan belki o yüzden eve göndermiş olabilir için rahat etsin istiyorsan başka doktora gozuke bilirisn
1erkekkannesiiii Asellina3333 gecmıs olsun doğum başlamamış o zaman telaş etmeyin sağlıkla gelsin inşallah
Asellina3333 Pcoslubiranne Ayn önlem almıyorlar diğer seferde de sancim çıkmıştı suyun gelirse gelirsin dediler ee suyum gelsin gidim direk doğuma alsınlar ciğer gelistirci vurmadan gitmcem hastaneye bide takipli dr boşuna eve geldim sancim halen devam ediyor serum takıldı eve geldim sancim geri basladi