emirtosveannesi Kizlar 20 haftalık gebeyim 17. Haftadan beri bebeğimin hareketlerini gün icinde 3 4 kere hissediyordum ama 3 gündür falan hissetmedim hiç bu durumu yaşayan varmi.
Ogretmen_Anne_ emirtosveannesi 20. Haftalarda sabit bir hareket beklememek lazım oldukça normal bazen hareket edip bazen etmemesi sağlıklı bir gebelik süreciniz var ise. Benimki de o haftalarda az hareket ediyordu şuan gümbür gümbür canım 🙏🏻
1erkekkannesiiii emirtosveannesi korkmayın her hareketini hissedeceksiniz diye bisey yok son günlerde his azalması sıkıntı. Su an bisey olmaz merak etmeyin ❤️
Esra_4572 emirtosveannesi canım seninle aynı haftadayız bende çoğu zman hissetmiyorum bol bol okuyorum rabbime sığınıyorum ama bu haftalarda böyle düzensiz hisedemem gayet normal çok kuvetli olmadıklarından içini ferah tut bol bol rabbine sığın tevekkül Allah
emirtosveannesi Ogretmen_Anne_ ultrasonlarda çok hareketli hiç durmuyor ama tabiki hissetmiyorum her hareketini geceleri hissediyordum genelde 2 gün önce çok ağlamıştım acaba zararı mi oldu diye korktum
Ogretmen_Anne_ emirtosveannesi hayır şuan kasları çok güçlü değil o yüzden böyle arada bir vuruyordur normal yani üzme kendini 😊
HafizeKadir emirtosveannesi kendinizi üzüp strese sokunca bu bebeğe de geçiyor annesi ondan da olmuş olabilir. Kendinizi üzmeyin biz üzülünce onlar da etkileniyor hareket etmiyorlar