Hana_33 As06 2 ayda 6.5 kilo almışım 😲 doktor hızlı gidiyorsun yavaşla dedi bende birşey olmaz doğuma az kaldı dedim 😆😆😆🤣😂
Minnak_annesi As06 68 le hamile kaldım şimdi 72 yim sadece bebek almış kilo bundan sonra da çok almayız inşallah ☺️
Maviii As06 bu sana kalmış canım, dikkat edersen bol su, yürüyüş yaparsan bir-iki kilo ile son iki ayını tamamlarsın.. bebek zaten son haftalarda çok kilo almıyor
1850 Yanlız arkadaş benim son 2 ayda kac kılo alma ihtimalim var dıye sormuş lütfen ben cok az aldım sadece bebek almış gıbı soyleyıp morelini bozmayın.yardımcı olmaya çalışın . Bu tarz cumleler onun sorusunun cevabı olmuyor
Maviii 1850 az kilo alanlar moral mi bozuyor?? yediklerine içtiklerine dikkat ediyor, yürüyüş spor derken kilo almıyorlar. risk yoksa. neden moral bozulsun, nispet yapmıyor burda kimse.
1850 Maviii nispet yapmayanlara demıyoruz yapanlara dıyoruz. Üstünüze alınmanıza gerek yok hem kız kim kac kilo aldınız dıye sormamış kı sorusunun cevabı bu degıl
AyseZ Canım son haftamdayım. Hep çok dikkat ettim. İlk 8 ay 6 kilo aldım ama son ayın içindeki her hafta 1 er kilo aldım. Son haftalar cidden çok alınıyor, baştan sıkı tutmakta fayda var bence. İlk zamanları kontrol edebiliyosun ama son haftaları kontrol etmek imkansız, dikkat etsende alıyosun malesef ):
Maviii 1850 üzerime alınmadım, çok kilo aldı diye aman boşver diyen oluyor bende onları diyenlere üzülüyorum. tamam sende haklısın ama yazmadım ben şahsen 😊 son iki ay diye belirtmiş arkadaş zaten..