Merhaba,
Ben annemden dolayı temaslıyım testim negatif çıkmıştı hiçte belirtim yoktu ama bugün akşama dogru çok kötü oldum tüm kemiklerim sızlıyo iğne batıyor gibi arada kasıklarımada sancı gelip gidiyor testi dün verdim negatifti yarın bir daha vericem haftasonu olunca doktorumada ulaşamadım. Ağrıdan duramıyorum parol içtim faydasız. Covid geçiren var mı aranızda ? Belirtileri böyle mi başlamıştı? Ve doktorlar ne önerdi? Elenatal 2, demir ilacı ve magnezyum ilacı içiyorum. Extra d ve c vitamini almalı mıyım ?