HafizeKadir canım 37+5 haftalığım 1 gün öncesine kadar kasıgımda tasıyor gibiydim bebegimi, yatakta dönerken, asagı egilirken, en basiti yürürken bile elim karnımdaydi sanki asagı cekiliyor gibiydim.. doktorum bana rahimin arkaya dönük demişti ama döner o sorun degil demişti.. çatı muaynesi yaptı dün ve rahimim dönmediği için eliyle döndürdü….. o işlemden sonra sanki bebegim yukarı toplandı.. daha Bi hafifledim sanki cok tuhaf bir durum bir kac arkadaşımında basına gelmiş onlara da doktor mudahele edince düzelmiş dogruluğu nedir bize mi öyle geldi bilmiyorum ama aylardır yasadıgım o agırlık kalktı sanki..