Asya92 1 senedir deniyorum kimyasal gebelik gecirdim subatta sonrası olmadı . Regli olunca aşılama yaptıracaktım rahattım nasılsa aşılama yaptıracaşım diye kendimş ona şartlamıştım. Yarın regli günüm evde test vardı bakayım dedim bir baktım şok. Allah sana sağlıklı sıhatli bir evlat nasip etsin insallah aşılamaya gerek klmadan hamile kalırsın