10+4 ilk günden beri kahverengi akıntım var ama doktor kesede kanama alanı yok diyor hep günlük ped takıyorum bugün işte çok yoğun olunca akıntı hastaneye geldim iğne yaptılar en başından beri zaten progestan kullanıyorum ama o pede o kahverengi akıntı illa gelcek korkuyorum ama bebek iyi diyorlar neden geliyor bu anlamıyorum normal olsa gelmezdi kaç doktora gittim hep aynı kanama alanı yok şuanda sabah kanamam biterse çıkaracaklar ama az da olsa peçeteye kahverengilik geliyor sizlerde yaşayan oldumu bu kadar uzun 😥