Arkadaşlar 2 gün önce çok iyiydi bugün yine çok hareketsiz 1-2 kere anca hareketlenmiştir. Ama toplanıyor ve sertleşiyor bide hıçkırık oldu bi kere. Offff bu kaçıncı acile koşmam o yüzden gitmek istemiyorum yine ama bu haftalarda böyle oluyor mu normal mi milletin bebe hep kıpır kıpır bizim kız niye böyle canımdan can götürüyo benim ya