Damladamla123 ben de gebe kalmadan önce aldım ve kullandım gebeliği öğrenince de kullandım doktora gidene kadar. Sonra doktor dedi bu biraz da fazla folik asir içeriyor başka biri şey yazdı. Zararı olmuşmudur dedim yok olmaz ama yinede gerek yok daha düşüğü ile devam et dedi. Folidice ydi ismi sanırım onu yazdı bana