Minisssko Canım burda bilgilendirmede de okumuştum, doktor konuslarinda da dinlemiştim
Karakter ve psikolojik durum anne karnında başlarmış o yüzden anneler olarak rahat ve sakin bir hamilelik geçirmemiz lazım
Bebeğine birşey olmaz ama herkes dört dörtlük hamilelik geçirmiyor illaki oluyor, olcakta sinir stres 🌸