Ayseaysa Nez_1992 benimde göbegimde değilde bacağım kasiniyo çatlaklar oluşmuş kasimakla cogaliyo bence
Nez_1992 Dolunaybelinay dün bacağım kaşımdı kaşıdım hemen iki çizik oldu kırmızı çatlak gibi Kantoron yağı sürdüm ama hala görünüyor😒
Ahsenmom Dolunaybelinay Tam anlamı ile nemlendiremedigimiz için kaşınıyor canım, daha çok nemlendir tek çaresi bu 🤷
Gny18 Dolunaybelinay nem oranı düşüyor canım. Medikal vazelin bebe yağı kullana bilirsin. Bebe yağı bende kaşıntı yaptı mesela. Ama vazelin sürüyorum kaşınsa bile anında kesiyor kaşıntıyı.
Ahsenmom Nez_1992 bio oil kullandım ilk 4-5 ay Şuanda bebek yağı kullanıyorum sadece 32+5 Haftadayim tabiki çatlak oldu 3,5 tane Sabah akşam aklima geldikçe sürüyorum yoksa o kaşıntı beni deli ediyor
Berivan_ayaz Mrblar Acaba kaç haftalık dan sonra karın bölgesi çatlamaması için önlem almamız gerekiyor