hayathayal Park beşiğe yatak arıyorum. İç malzemesi sünger daha iyi olduğunu duydum. Visko önerilmiyormuş bebeklere. Pamukta göçtüğünden boğulma olabilirmiş. Siz hangisini aldınız? Uyguna nerden bulabilirim? Netten baktım ama fiyatlar artmış
Aysun2834 hayathayal cnm ben visco aldım ilk zamanlarda reflü yatağını kullanacağım için sorun olucağını sanmıyorum
deleytedmom257 Bende yatak alacağım ama pamuk yatak en iyisi diye duymuştum.yatak için pek acele etmiyorum çünkü ilk zamanlar bebekler sert yerde yatması daha sağlıklıymış o yüzden 2. Katına bir iki kat battaneniye sermeyi düşünüyorum ilk zamanlar. Acaba benim bildiklerim doğru mu🤔bende fikir alayım bakalım burda😊
hayathayal deleytedmom257 baska bir postta okumustum pamuk dediginiz gibi ilk zamanlar tavsiye edilmiyor.