Mervegobekli Eliiiiif doktor normal dedi ama biraz tombik olcak sanırım doğumla alakalıda bişey söylemedi 1 ay sonra çağırdı tekrar muayene için o zamanda 36 haftalık olcaz inşallah belkı o zaman tam net bişey söyler
benguuusk belmayamac herkesin aynı değil sağlıklı olması önemli herkes sağlıkla kucağına alır inşallah