seyma9188 yani şöyle hayatınızı düşünerekte hareket edin 😂 misal ben park besik aldım kanz ’in aldım. Daha kullanmadım ama kurduk ettik çok memnun kaldım kendim kurup kendim kaldirabilirim ve bı çantaya yani kendi taşıma cantasina sığıyor 🙈 her yere taşınıyor. Eşim yurtdışına gittiğinde arabanın arkasina atıp annemlere onunla gideceği çok rahat. Arkadaşım o ebebekteki besiklerden aldı , doğumdan sonra eşi göreve gitti beşiği yanına alamadı zaten çok eşya var diye.. yani bence güzellikten yana biraz daha rahatlık önemli. Hem park beşikte çocuk kalktı düştü çarptı olayı yok tam onlara göre. Benim çok hoşuma gitti. Zaten zamanı gelince odasına Montessori yatak ya da baza almayi düşünüyorum