Kızlar 54 günlüğüz bebişle. Artık ilişkiler başladı eşimle ama ısrarla ne olur ne olmaz korunalım diyorum. Eşimde daha adet bile görmedin ayrıca emziriyosun bişey olmaz diye kullanmak istemiyor. İnternete tam güvenemedim. Emzirme sürecinde hamile kalınır mı? Adet olmadan kalınır mı?