Rabiakltk5 Ağrım hala geçmedi korkutuyor beni normal mi bilmiyorum sanki adet olacakmışım gibi hem belim hem kasigim agriyo sizce normal mi
Erva1234 Rabiakltk5 ilk hamileligmde benimde hergun agriyodu dayanilmicak noktaya geliyodu bebek yerlesiyo diyolardi normal diye düşünüyorum kanaman falan yoksa korkma
eleanor68 Rabiakltk5 Canım bende 9+3teyim benimde kasık ağrılarım oluyor öyle zamanlarda sol tarafıma yatıyorum biraz geçiyor ama devamlı agrimiyor kanaman yoksa endişelenme bence
Bellks Rabiakltk5 ben 12.haftadaym canım hâlâ daha şiddetli ağrılarım var etrafimdaki herkes olmaz ağrı normalde diyo doktor normal dedi yani korkma♥️
Soztekin1 İdrar yollarında enfeksiyon da olabilir, eğer bakılmadıysa baktırmanı öneririm. Benim de var hem normalde hem idrar yaparken ağrı yaşıyorum.
Rabiakltk5 Soztekin1 ondan olabilirmi ki evet var bende ama ağrı nasıl anlatsam adet sancısı gibi belime de vuruyo. Enfeksiyonumda var geçen gün öğrendim
Soztekin1 Rabiakltk5 ben de ilaç kullandım 2 kere antibiyotik hala devam ediyor. Herhangi bir tedavi gördün mü?