Busralece 6 haftalık,beta hcg 789 ama kese görünmüyor doktor haftaya tekrar gel dedi,adet gecikmesi dışında hiç bir belirtim de yok.Geç döllenme yada dış gebelik olabilir mi ?
Hallerimvarbenim Busralece Beta değerin çok düşük görünmemesi normal canım geç döllenme olmuştur sıkma canını içini ferah tut🌸
inci_tanesi Busralece Bir yalnislik vardir haftada görünmemesi çok normal benim 3300 olduğu halde görünmemisti kese doktor ona bile çok erken olabilir demişti sonra iki güne kese görünür demişti hatta 5000 lerde kese görünür ben kalp atışı ile keseyi aynı anda gördüm ama iki gün sonra değil iki hafta sonra gittim o zaman 6+6 demişti benimkine
Busralece inci_tanesi Teşekkür ederim,ilk gebeliğim tecrübesizim ters birşey olmasından çok korkuyorum.Dediğimiz gibidir inşallah sağolun ❤️🙏🏻
Raflesya Busralece Beta değerine göre görmemen çok normal canım 6 değilde 5 haftalık olabilir ilerleyen zamanda daha net hesaplanır o yüzden sıkıntı etme yani
inci_tanesi Busralece Benimde ilk gebeligimde olmuştu hatta oğlum için dış gebelik haftaya gel alicaz dedi gittigimde 10 haftalık kalp atışını duymuştum rica ederim hayırlı haberlerinizi bekliyoruz inşallah ♥️
180720 Busralece aşko o betayla görecek doktor varsa helal olsun hemen kötü düşünme inşallah görünür hayırlısıyla