Kapsulbebek Kızlar selam benim de ilk hamileliğim. Son adet tarihime göre 5+2 görünüyorum ama betaya bakınca 8400 yani 6 haftalık. Ben mi hesabı yanlış yapıyorum vallahi beynim yandı.
Medinedogru03 Kapsulbebek ben 5 haftalikta 22000 biseler çıkmıştı ama hersey yolunda olabiliyo öyle şeyler
Hallerimvarbenim Kapsulbebek Benim 5. Haftada betam 20.000 di doktor gayet normal dedi bebiş şuan 5 gün önde döllenme ve gelişimle alakalıymış
Kapsulbebek Ooy maşallah. Doktorumla telefonda konuştuk Pazartesi gel kese bakalım dedi ama ne bileyim değere bakınca bir de ilk olunca hem acemilik hem heyecan insanın beyni sulanıyor 🙃
Medinedogru03 Kapsulbebek bende baya şaşırmıştım 22000 görünce vallahi noluyo dedim ikiz falan sandım Bi han ama yok bitane varmış aynen bnce acemiyim bnm de ilk yavaş yavaş öğreniyoz işte 🤣
Kapsulbebek Vera09 hastanede testi laboratuvardan alırken oradaki bayan sordu kaç haftalık diye 5+2 dedim emin misin bu değere göre 6 haftanın içinde olmalısın diyince beynim git gel yaşadı 🙈
Vera09 Kapsulbebek anladim, degere gore hafta belli olmuyor aslinda son adet tarihine gore hesaplamak daha dogru👍🏻
Dark Kapsulbebek Beta değeri kişiye özeldir. Ortalama değerler var ama tabloya uymak zorunda değil. Son adet tarihini baz alacaksınız
nevzatbaskomser Kapsulbebek Benim 5+4 iken 2400dü. Ama bebek ve kese görünmüyordu daha. Şimdi 6+5 ve bebek 5 haftayla uyumluymuş son adet tarihime göre gitmiyor geç döllenme olmuş. Kişiye göre değişiyor