Merhabalar 27 haftalık hamileyim. Kan tahlilimde plt değerim 227 çıktı. Son tahlillerime bakınca sırasıyla 338-277-227 olarak çıkmış. Çok düşmesi epidurale engel oluyormuş. Sizin nasıldı bu değerleriniz? Şu an benim iyi ama düşer diye korkuyorum. Tercübelerinizi paylaşır mısınız