Burcan Ben adatıpta reyhan hanıma gidiyorum memnunum. Doğumhanede ebeleride eski tecrübeli ebelerden. Ama bide beyhekimde sevilayı önerenler var araştır istersen
Tugcek54 Burcan acikcasi bende adatıpa gidecegim reyhan hanim ve tuba düzcan arasinda kararsiz kaldım nasıl memnunmusunuz ?