Fadiiik Kizlar sol kasikta olmasi hep normal mi hep orada hissediyorum kafasini ve pozisyon degistirmiyor
Vicibici Fadiiik Ben kafası mı başka yeri mi ayırt edemiyorum ama sağıma soluma yatarken batma hissi oluyor rahatsız oluyorum sanırım kafası oluyor o zaman 😕
Ulkr__ Vicibici ben 25 haftalığım heç anlamıyorum kafasımı poposumu😂sadece cok nadiren sağ tarafda hissetmişimdir
Asdfgj Fadiiik 39.haftadayım hala solda daha fazla hareketlenme oluyor bir sorun olacağını düşünmüyorum 😊
Vicibici Ulkr__ daha küçükler sanırım ondan anlamıyoruz neresi olduğunu 😂 ama bazen vajinaya vuruyor o zaman anlıyorum ayakları orda