Merba arkadawlar.kafam cok kariwdi.bilen bana aciklama yapa bilirmi…reglim bir gun gecikmeyle beta 3848 cikdi.son regle sore 6+2 usg oldum ama usg 5+5 haftalik dedi.kese gozukdu bebek gozukmedi.kaLp atiwi falan yok haftaya gel dedi dr.wimi anlamadigim bazi arkadawlar 6+2 haftalik kalp atiwini dinledim yaziyor.acaba ben bow gebelikmi yawiyorum diyemi dineleyemedim.yoksa ben son regl tarihimi diyilde usg de cikan haftaya goremi kalp
atiwini dineyelemdim.hansini hesaba aliyim?