Hayırlı akşamlar dün gecedn beri ağır hastayım korona olup olmadığımı bilmiyorum boğazlarım acıyor üşüme vuruyor ve ateşim var yanıyorum resmen 23 haftalık hamileyim bebegime birsey olur mu, ambulans cagirmali miyim , benimle ilgilenirler mi, serum taksalar bi faydası olur mu ne yapmam lazım bilmiyorum 😔