Kızlar bugün bebis asiri hareketli ordan oraya dönüyor ve 4 aydır biten mide bulantım geri döndü sanki afedersiniz 4 kere kustum bi de jel gibi akıntım oluyor içinde küçük bi pembelik var ama peçetenin rengi mi akıntının mı ayırt edemedim dün geceden beri belim ikiye ayrılıyor gibi ağrıyor masaj yapınca geçiyor durduğu an yeniden ağrıyor hıçkırıkları alttan geliyor baya pazartesi kontrolüm var hastaneye gidecek kadar değil su an sancım ama yine de gitmeme gerek var mı bunu yaşayan var mı acaba bi sıkıntı olur mu bu gece gitmezsem endiselendimmm