Merhaba kizlar sizlere birşey danışmak istiyorum mide bulantısı hapı içiyorum fakat reçete süresi bitmeden ikincisini alamadım günde de bir tane içiyorum buara iki tane içtim haliyle erken bitti ve ilacımın süresi dolmadan yazdırıp alamıyorum eczacı bana bu şekilde bilgi verdi sizin bilginiz var mı yani çok fazla kullanmıyorum ama yeri geliyor günde 3-4defa kullanılan durumlar da oluyor böyle durumlarda hamiş anneler ilaç durumunu nasıl hallediyorsunuz parayla mı aliyorsunuz yoksa bana yanlış bilgi mi verildi yardımcı olur musunuz ❤️❤️❤️