Gullaslann Bende 35+3 de gittim aynı sorunla. Düzenli sancı ve açılmam yoktu ama serum takıldı, ciğer geliştirici iğneyi yaptırdım çok önemli olduğunu düşünüyorum, bir de hap verdi progestan. Daha önce de 28 de vermişti işe yaramıştı, şimdi yine yarar umarım. 36 37 de bile doğsa küveze girebiliyorlar. En azından girse bile kalma süresi azalıyor iğne sayesinde. Görümcem 38 de doğum yaptı az değildi haftası ama ciğerleri gelişmemişti o nedenle küvezde kaldı 10-15 gün kadar. Yani bırakalım kendi gelişsin desek de öyle olmuyor pek. Doktorunuz tabi ne dediyse onu yapacaksınız olması gereken o, belki sonra gerek görür. Hayırlısıyla kavuşuruz inşallah hepimiz. 🌸🤗