Cilembalci İç zıbından bahsediyorsunuz sanırım, normalde bazı hemşireler istemiyormuş giydirmiyormuş ama ben yinede koydum, bebek için vazgeçilmez bir şey bence biz hep öyle gördük bu zamana kadar. Hem zıbınlardansa onun kumaşı daha narin, kendi giydirmezse ben yanıma getirince giydireceğim göbek bağıda acımıyor hem onlarla. 🙏🏼