Fatma0090 fatimahuseynova normal doğumsa öyle derler ama her bünye farklı yengem ilki norml oldu zor oldu ikinci de biraz zor oldu üçüncüde cok kolay oldu dedi dikişi bile yoktu doğum yapmamış gibi rahattı
2koftemom fatimahuseynova bnde merak ediyorum ama yaşayınca görcez cnkü iyi diyende var kötü diyende
Fatma0090 KudurtmaMakinesi2 sezeryanın zaten ilki kolay iki ve ücü dördü zor olur derler cünkü aynı yerden kesilip duruyor