cigdem4154 Yagmurrr98 20 günlük anneym doğumun yaza geliyorsa bence bol bool kısa kollu zıbın bana az al yeter dediler şimdi tekrar almak zorunda kaldım
Sedaaa95 Yagmurrr98 Benim doğumumda Ekime denk geliyor bende neyden kaç tane alsam diye düşünüyorum 🙄
Tugce3441 Yagmurrr98 çok yenıdogan almadım çabucak gelişyorlar giydirilmiyor genelde 3-6 aldım 3 tane 5li takım yenıdogan 2 tane tulum çıtçıtlı aldım 5 kısa 5 uzun yenidoğan geri kalanı hep 3-6
Yagmurrr98 cigdem4154 Kışa denk gelicek canım ufak ufak almaya başlıyorum nerden başlasam bilemiyorum
cigdem4154 Yagmurrr98 yani şöyle diyim bence ilk zamanlar alt üst takım rahat oluyo tulumdansa çünkü emerken ağzından akıyo kusuyo üst sürekli pisleniyor bol bol üst koyafet almanı tavsiye ederim ağız mendili aynı şekilde çok gidiyo
Yesim_islamoglu1 Benim de Kasım sonu Aralık başı gibi görünüyor kış çocuğu olacak ama elim hep yazlıklara gidiyor. Kış anneleri siz en çok ne almayı tercih ettiniz
Yagmurrr98 Yesim_islamoglu1 Genelde uzun kollu zıbın takım al diyor cevremdekiler ama bakalım nasıl olacak
silahatun Yesim_islamoglu1 ben bir tane tulum aldım kışlık böyle hastaneden çıkarken en son giydiririz diye, battaniye falan alacağım ama daha başlayamadım benim de sizle aynı tarihler
Yagmurrr98 Meyra41 Ben uzun kollu bakıyorum hep bide kış bebeği olacaklar yenidoğan kıyafetini cokmu alsam az alsam yetmez mi bundada karıştım
Sedaaa95 Yagmurrr98 01 ay bir şey almadım ben hastane çıkışı aldım 10lu ve 5li onun dışında ü 3 ay be 3 6 ay arasında kalıyorum
Meyra41 Yagmurrr98 kurutması sıkıntı bencede zıbını falan çok almak lazım diye düşünüyorum. Yaz oyle degil 2 saate kuruyor ama kışın malesef çabuk kurumuyor
cigdem4154 Yagmurrr98 bence alabildiğiniz kadar alın gerçekten bana herkes hemen büyüyo az al dedi diye az aldım şimdi tekrar alıyorum özellikle alt üst takım tavsiye ederm tulum değil üstü sürekli pisleniyor kusuyo süt akıyo tulum değişmektense tek üst değişiyorum yani biz günde en az 3 kere kıyafet değişiyoruz 😊
Meyra41 Yagmurrr98 zibini sifir kollu alın cikarip giydirmesi daha kolay olur hem zibin uzun kollu uzerine birnkat daha uzun kollu uzerine yelek çok gelir evlerimiz dogalgazlı zaten çocuklar üşümez
Yesim_islamoglu1 Yagmurrr98 Bana da genel de uzun kollu al diyorlar ama ev de sıcak oluyor ayy bilemedim valla
Meyra41 Yagmurrr98 bence zibini uzun kollu almayin normal alt ust pijama türünde alın daha kullanışlı oluyor
Sedaaa95 Deemetibostnci karışık aldım şimdiye kadar şimdi öyle yapmayı düşünüyorum. 5 tane 0 3 ay uzun kollu zıbın aldım 1 tane askılı 3 6 ay zıbın aldım daha kaç tane zıbın hangisinden alayım diye düşünüyorum 😀 kıyafet olarak karışık gittim 0 3, 3 6 onları hep uzun kollu aldım ama zaten ekimde doğacak diye
Meyra41 cigdem4154 kesinlikle 1.cocukta bende hep tulum almistim cok kullanissiz alt ust takimlar daha kullanisli