Cagla-polat1 Merhaba arkadaşlar Ths 0.04 çıktı değerinden çok altında dediler hamilelikte başına gelen var mi
prenseseliz Cagla-polat1 merhaba bende ole 38 haftalık hamıleyım su ann ılk gebelıgımı ogrendıgım gunden berı ben de de trıod yukseklıgıvar ve yukseklıgı ıcın ılac kullanıyorum endıse edılcek bu durum yok euthyrox kullanılıyorum ılac olarak herhangi bır zararı yok alardır dewam edıyırım doguma kadar da edıcem sanırım ayda bır ıc hastalıkları bolumunden kan verıyorum deger ıckn takıp edılıyor sızde bı ıc hastalıkları uzmanıyla görüşürsenız ona gore ılac takvıyesı yapıcaktır dr a gorunmenız gerekır.
Edizimmm Cagla-polat1 bende de var zaten troid vardı endokronoloji uzmanı ilac verdi düzeldi zaten gebelikte düşüyor dedi ilacla toparladık şükür
Cagla-polat1 prenseseliz merhaba bende aynı sorun vardı hamileliğim basından belli bende sizinle aynı ilacı içiyorum 0 altına düşmesi korkuttu beni sağlık ocağına doktorunda o kadar tedirgin etti ki beni
prenseseliz Cagla-polat1 bence hemen ıc hastalıkları uzmanıyla gorusun normalde o ılac benım teıodlerımfengeledı hatta dun bıraktırdı dr cuma dogumum olcak dıye ıcmene gerek kalmadı dedı.
Deletedmom547899 Benimde hamilelik başlarında 0.007 çıkmıştı dahiliyeye gitmiştim boğaz ultrasonu çekildi bir sorun çıkmadı.Zamanla düzeldi benimki.hamileligin ilk aylarında olması normal demişti ama yinede siz bir dahiliye doktoruna kontrole gidin