Uzun bir hikaye ama bir çok umutsuzluğun mutlulukla sonuçlandığı bir hikaye şimdiden okuyanlara teşekkür ederim 🤩
Öncelikle beyin tümörü ameliyatı geçirmiş bir kadınım.Geçen sene bebek düşüncesini kafamıza iyice yerleştirmeden önce kadın doğum doktoruna gittim ve genel tahlillerde amh değerimin 0.07 olduğunu söyledi.Hamilelik kendinden gerçekleşmesinin zor olduğunu tüp bebek düşünmem gerektiğini söyledi.Bir ay sonra kendiliğinden ilk denemede hamile kalmıştım.(değerler sadece rakamdır kendinizi asla üzmeyin)
Kalp atışı dinlemeye gittiğimizde bir değil iki bebek vardı.Ancak tek yumurta ikizi olarak gözüküyordu.8 haftada kanamam oldu 9.haftada bebeklerin kalpleri durmuştu.
3 ay sonrasında psikolojik ,sağlık olarak tekrar denedik.Hızlı test kitinde çift çizgi çıkınca beta değerine baktırdık ve 14 gözükmüştü .
Her şey yolunda gidiyordu.kan pıhtılaşma hastalığım olduğu için ilk andan itibaren oksapar kullandım. İkili üçlü test yerine fetal dna yaptırdık ve turner sendromu olabilir diye sonuç geldi. 12.haftadan 16 ya kadar çok üzüldüm. amniyosentez yaptırmaya karar verdik uygun hafta gelince yaptırdık ve rabbime hamd olsun sonuç temiz çıktı.sonrasında bir covid ile birlikte 29 temmuz 2022 tarihine kadar geldik 39 hafta bitmişti.Suyumun azalması ve ameliyat geçirmiş bir gebe olmam sebebiyle epidural seZeryan ile kızımı kucağıma aldım.O an yaşadığım her şeyi ama her şeyi unutup yeniden doğdum.Şimdi yanımda uyuyor ☺️ağrısız bir sezeryan oldu bol hareket ile normal Halime geri döndüm diyebilirim.RABBİM HER İSTEYENE GÜCÜ YETENE SAĞLIKLI EVLAT NASİP ETSİN.
Rakamlara değerlere sonuçları takılıp kalmayın.İçinizin sıkıldığı her an Meryem süresini okumaya çalışın.
Kendinize iyi bakın 🥰🥰