Tansiyon ve şekerim gebelikte çıktı😒 istediğim gibi yiyip içemiyorum artık mental olarakta çökmeye başladım doğum için tansiyonumun belirleyeceğini söyledi doktorum en çok 15/10 16/9 ları gördüm 1gece de hastanede yattım tansiyonum düşünce çıkardı doktorum evde de hastanede yattığım gibi yatmam şartıyla çıktım ama ev hanımıyım ister istemez kalkıyorsun yemek çamaşır bulaşık vs hepsi bana bakıyo benim gibi aynı durumda olanlar var mı?