Esra33-34 Mahlem 32+4 bende. İki gündür tek taraflı sağ bel ağrım var ve sağ bacagıma vuruyo topallıyorum yürüyemıyorum. Genelde aksama doğrı oluyor. Ama bugün yürümem düzeldi iyiyim
Gmzbiri Mahlem 33+5 im zaman zaman benim de oluyo. Sanırım artık bele binen yük arttığı ve vücut doğuma hazırlandığı için oluyo
Birminikcivciv Mahlem Aynı haftadayız bel kasık bacak ağrısı çekşyorum. Magnezyum kullanıyor musunuz ? Kasık sancılarınız sertleşmeleriniz oluyor mu
Saylikesma Sevda0234 amin canım internetten baktım hamileliğe bağlı kemik erimesi olabilir diyor. Bunun için d vitamini ve magnezyum öneriyorlar bende var ama düzenli içmiyorum maalesef bundan sonra kullanırım sende kullan umarım geçer 🙏