-Papatya- valla ben de omega ve Demir ilacı kullanıyorum özellikle güne başlarken ilk idrar çok kokulu oluyor doktor vitaminlerin etkisi olabilir demişti eğer sık idrara çıkıyorsanız ve idrar yaptığınız yer yürürken ağrıyorsa kaşıntı varsa mutlaka idrar tahlili yaptırın hatta bence sağlık ocağında ayda bir kez yaptır için rahat olur