Ayy insanın başına gelmeyince bilmiyormuş 😂 burda herkese şöyle yap böyle yap diyorum ama kendi başıma gelince afalladim valla bir de 2. Doğumum olucak sabahtan beri belimde bir ağrı var ama şiddetli değildi evi topladım sildim supurdum sonra eşim geldi ilişki yaşadık ağrılarım artar diye 😂ondan sonra daha farklı gelmeye başladı kasiklarim sanki birinin elinde sıkılıyor gibi şuan 7 dk gelen giden yok ama beni rahatsız ediyor daha su Nisan vs gelmedi ilk gebeligim de 41 de suyum gelmisti direk bunda öyle olunca bilemedim devlete gidiyorum doktorum ulaşmak sıkıntı değil ama o nöbetçi değilse bişe yapamaz işte ay ne bileyim ya off kafam karıştı 😂 ben hep 40 a kadar beklerim sanıyordum bı kaç saat daha bekleyip gideyim diyorum bebek aşırı sert hareket ediyor karnım taş gibi oluyor