Kızlar iki gün önce karnımda kasılmalar oldu bugün az az su gibi akıntı hissettim çamaşırımda . Telaşlandım hastaneye gittim . Sancı ya da herhangibir sorun çıkmadı fakat her zaman devam eden bir karın ağrısı gibi hafif bi ağrım var bu normal mi 37+0