Yaa normalde bu kolay teshisi olan bir sey değilmiş ama yıllar önce bir sağlık ocagında kan testine bakıp Gilbert sendromusun dedi doktor
Sonra hastaneye gidip bir daha kan testi verdim ve doktor yok öyle bir sey saglık ocakları yanılıyor dedi, suan hamileyim ve bana bi zararı olur mu dikkat etmem gereken bir sey var mı merak ediyorum