Kizlar Allah’ım nasip ederse inşallah bir kızım olacağını öğrendim.İsmini Reyyan koymak istiyorum fakat zor söylenir söylemesi zor falan diyenler oluyor.Bence anlamı güzel Reyyan diyemezler Reyhan derler falan diye caydirmaya çalışıyorlar sizce de zor mu yada güzel mi koymalı miyim bu ismi?